Όροι Ασφάλειας Συσκευών

Όροι Ασφάλειας Συσκευών

ΓΕΝΙΚΟΙ & ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΙΝΗΤΩΝ & TABLETS

 
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Όλες οι καλύψεις ισχύουν όλο το 24ωρο, παγκοσμίως. Για την ισχύ της κάλυψης απαιτείται η συμπλήρωση και υπογραφή του παρόντος Πιστοποιητικού Ασφάλισης.
 
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Δικαιούστε συμμετοχής στην ασφάλιση εάν :
  • Είστε άνω των 18 ετών
  Καλυπτόμενοι κίνδυνοι: • Φωτιά, • Κλοπή εκ διαρρήξεως, (από οποιονδήποτε κλειστό χώρο: σπίτι, γραφείο, αυτοκίνητο, κλπ.), • Τυχαία θραύση οθόνης ή / και κρυστάλλων. • Νερά (ζημιά από τυχαία επαφή με νερό ή άλλο υγρό στοιχείο).  Η κάλυψη είναι παγκόσμια και ισχύει για 12 μήνες (ένα έτος χωρίς δυνατότητα ανανέωσης). Η αποζημίωση θα υπολογίζεται στο 70% επί του συνολικού ύψους της ζημιάς / απαίτησης, και αντίστοιχα η απαλλαγή (ίδια συμμετοχή) 30% της ζημιάς αντίστοιχα.  Διαδικασίες Ασφάλισης: • Αίτηση Ασφάλισης: Θα συμπληρώνεται η σχετική Αίτηση Ασφάλισης με τα στοιχεία του ασφαλιζομένου και της ασφαλιζόμενης συσκευής, η οποία θα πρέπει να συνοδεύεται από αντίγραφο του Τιμολογίου / Απόδειξης Αγοράς. • Ενημέρωση Ασφαλιστικής Εταιρίας: Σε καθημερινή βάση θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά από τον «Λήπτη της Ασφάλισης/Συμβαλλόμενο» προς την ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΚΕ μια συγκεντρωτική κατάσταση με όλα τα εκδοθέντα πιστοποιητικά της ημέρας, στην οποία θα αναγράφεται ο εκάστοτε ασφαλιζόμενος / πελάτης και τα στοιχεία της ασφαλισμένης συσκευής. • Πιστοποιητικό Ασφάλισης: Με την πληρωμή των ασφαλίστρων θα εκδίδεται άμεσα και ηλεκτρονικά αριθμημένο Πιστοποιητικό Ασφάλισης από την ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΚΕ ή τον «Λήπτη της Ασφάλισης/Συμβαλλόμενο» (κατόπιν σχετικής εξουσιοδότησης) το οποίο θα δίνεται στον εκάστοτε αγοραστή / πελάτη της. • Πληρωμή Ασφαλίστρων: Για την έναρξη ισχύς της κάλυψης και προκειμένου να εκδίδεται το σχετικό Πιστοποιητικό Ασφάλισης θα πρέπει πρώτα να έχουν πληρωθεί τα αναλογούντα ασφάλιστρα, τα οποία και θα αποδίδονται από την «Λήπτη της Ασφάλισης/Συμβαλλόμενο» στην ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΚΕ με την μηνιαία εκκαθάριση του συμβολαίου • Μηνιαία Εκκαθάριση: Το συμβόλαιο θα εκκαθαρίζεται σε μηνιαία βάση με έκδοση σχετικής Πρόσθετης Πράξης, σύμφωνα με τις ημερήσιες καταστάσεις με το σύνολο των ασφαλιζομένων συσκευών που θα αποστέλλεται στην ασφαλιστική εταιρία. Σημαντική Σημείωση: το εν λόγω πρόγραμμα θα παρέχεται πλέον αποκλειστικά και μόνο μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας affinity κι η ως άνω περιγραφόμενη διαδικασία θα γίνεται αυτόματα και κεντρικά, ηλεκτρονικά μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας.  Διαδικασίες Αποζημίωσης • Έγγραφη αναγγελία ζημιάς από τον ασφαλιζόμενο, συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας το σχετικό Έντυπο Δήλωσης Ζημιάς, απευθείας προς την GENERALI Hellas, με κοινοποίηση την ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΚΕ. • Αντίγραφο του Τιμολογίου/Λιανικής Απόδειξης Αγοράς. • Αντίγραφο του Πιστοποιητικού Ασφάλισης. • Στην περίπτωση κλοπής ή φωτιάς, η κάλυψη θα δίνεται με την προσκόμιση επίσημων εγγράφων / δελτίο συμβάντων από τις κατά τόπους αρμόδιες υπηρεσίες (π.χ., αστυνομία, πυροσβεστική υπηρεσία, κλπ). • Για συμβάντα που θα συμβούν στο εξωτερικό απαιτείται η επίσημη μετάφραση των εγγράφων στα Ελληνικά. • Στην περίπτωση θραύσης ή ζημιάς από νερά θα πρέπει να αποστέλλονται φωτογραφίες από την ζημιωμένη συσκευή και να προσκομίζεται το τιμολόγιο επισκευής ή αντικατάστασης.  Ειδικές Σημειώσεις - Συμφωνίες  Η αποζημίωση θα εκδίδεται στο όνομα του εκάστοτε αγοραστή / πελάτη.  Η κάλυψη ισχύει για ένα ζημιογόνο γεγονός και ανά κινητό / tablet / laptop.  Δηλώνεται και συμφωνείται ότι το καταβληθέν ασφάλιστρο για το εν λόγω προϊόν είναι ελάχιστα καταβλητέο και μη επιστρεπτέο.