Εγγυήσεις Προιόντων

ΓΕΝΙΚΑ
Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του. Η 2ετης εγγύηση ισχύει για τη συσκευή αλλά διαφέρει για τα παρελκόμενα της συσκευασίας όπως μπαταρία, ακουστικά, φορτιστής, καλώδιο usb, κλπ. Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”. Το ίδιο ισχύει και για περιπτώσεις απώλειας συνθηματικών που προορίζονται για την αντικλεπτική προστασία της συσκευής. Σε περίπτωση απώλειας δεν υπάρχει τρόπος ανάκτησης ή ξεκλειδώματος της συσκευής. Τέτοιες είναι οι υπηρεσίες της Apple: Εύρεση Iphone/ipad που ενεργοποιείται μέσω icloud, για συσκευές android με έκδοση πάνω από 5.1.1 μέσω google account, για συσκευές Samsung μέσω του λογαριασμού Samsung account κ.ο.κ. Σκοπός των υπηρεσιών αυτών είναι η προστασία της συσκευής από κλοπή και έχουν τρόπο ανάκτησης των κωδικών μόνο οι ίδιες μέσω των παρόχων τους.
Σε περίπτωση μη κάλυψης της συσκευής με εγγύηση λόγω κακής χρήσης όπως προαναφέρεται, δίνεται προσφορά κόστους επισκευής της βλάβης. Σε περίπτωση μη αποδοχής του κόστους αυτού από τον πελάτη, υπάρχει ελάχιστη χρέωση 15€ + ΦΠΑ για το τεχνικό έλεγχο που διενεργήθηκε ή/και όποια μεταφορικά (από και προς) σε περίπτωση αποστολής τα οποία και τον επιβαρύνουν. ( Το κόστος αυτό αφορά αποκλειστικά την αντιπροσωπεία – εξουσιοδοτημένο service και την εταιρία διανομής ).

Τα προϊόντα με σήμανση EU (Ευρωπαϊκής Αντιπροσωπείας), καλύπτονται από 2ετή εγγύηση για service (επισκευές) σε όλα τα 
εξουσιοδοτημένα service των κατασκευαστών στην Ελλάδα - όχι για αντικατάσταση.
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Η Εγγύηση ισχύει με την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.
Για να ελεγχθεί ένα προϊόν ώστε να γίνει χρήση της εγγύησης του, πρέπει να παραδοθεί σε οποιοδήποτε 
εξουσιοδοτημένο service της εκάστοτε αντιπροσωπείας. Αυτό μπορεί να γίνει απευθείας στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο service της περιοχής σας.
 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
  1. Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εγγύησης, υπεύθυνος για την επιδιόρθωση και αποκατάσταση του προβλήματος είναι ο εκάστοτε αντιπρόσωπος.
  2. Για την εξέλιξη της διαδικασίας αυτής ο απαιτούμενος χρόνος ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος.
  3. Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ή αντικατάστασης
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Μόνο αν το προϊόν είναι εντός των προϋποθέσεων DOA μπορεί να γίνει αντικατάσταση του προϊόντος με ένα ίδιο ή ίδιων δυνατοτήτων. Διαφορετικά το κατάστημα μέσω του επίσημου service της αντιπροσωπείας επιδιορθώνει τυχόν βλάβες και επιστρέφει το προϊόν στον καταναλωτή.


 ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

ο Συνήγορος του καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr/
ο Τραπεζικός Μεσολαβητής 
http://www.hobis.gr
Ο Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών 
ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr